Laatste dagje Nederland - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Irina Bonder - WaarBenJij.nu Laatste dagje Nederland - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Irina Bonder - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Nederland

Door: Irina

Blijf op de hoogte en volg Irina

11 Maart 2012 | Nederland, Groningen

Hallo allemaal!

Morgen is het dan zover, dan begin ik mijn reis naar Nepal en Thailand. Ik vind het heel spannend, maar heb er ook heel veel zin in! Ik zie wel een beetje op tegen de reis, want pas na 23 uur(!) kom ik aan op het vliegveld in Kathmandu. Hier word ik opgehaald en direct naar mijn gastgezin gebracht. Dan kan ik even bijkomen en de volgende dag start mijn introductieweek. Ik ben erg benieuwd naar hoe de stad eruit ziet, hoe de mensen zijn en naar het vrijwilligerswerk dat ik daar ga doen.

Zodra ik een computer heb gevonden, zal ik jullie laten weten wat mijn eerste indruk was van Nepal!

Namaste!






  • 11 Maart 2012 - 12:07

    Sjef Verpaalen:

    Beste Irina,
    Ik ken je niet maar was bezig met het opzetten van een profiel voor mijn korte vakantie in april. Ik wens je veel plezier en ook een leerzaam verblijf in Nepal en Thailand. Ik begrijp dat je daar vrijwilligerswerk gaat doen. Ik ben zo vrij me ook aan te melden voor het krijgen van updates van je reis, want ik ben wel benieuwd.
    Sjef Verpaalen te Utrecht.

  • 11 Maart 2012 - 12:10

    Dorina Setz:

    hoi irina!

    wat spannend voor je!!ik leef met je mee hoor.ik vind het erg leuk voor je,en erg stoer dat je het doet.ik ben erg benieuwd naar je belevenissen daar,dus ik ga je volgen.maak er een mooie tijd van,en geniet ervan!!heel veel plezier!!
    groetjes dorien

  • 11 Maart 2012 - 12:12

    Nicole:

    Hey Irina!

    Heel veel succes, maar ook plezier in Nepal en Thailand. We denken aan je!

    Groetjse Nicole

  • 11 Maart 2012 - 12:36

    Denise:

    Hey Irina, Wat spannend dat je dat gaat doen, heel veel plezier & suc6 de komende tijd ,ik ga de verhalen wel lezen ben benieuwd hoe je het daar hebt,
    Alvast een hele goeiie reis toegwenst !
    Xx denise

    (ik ga in juni naar Bali ,voor het eerst ook z' n verre reis maken ,maar dan gewoon vakantie en vanuit een hotel Bali verkennen. ,

  • 11 Maart 2012 - 12:44

    Lisanne:

    Heeeel veel succse en plezier meid! We denken aan je!

    Liefs

  • 11 Maart 2012 - 12:51

    Lidia:

    Heyey Irina,
    Heel veel plezier in Nepal en Thailand! Ik hoop dat je veel mensen kan helpen, een hoop lol hebt en in een leuk gastgezin komt!
    Dikke smok,
    Lidia

  • 11 Maart 2012 - 13:29

    Je Zus:

    Kind ik zal je zo missen! :'( heel veel plezier!! We denken allemaal aan je :D xxx

  • 11 Maart 2012 - 14:08

    Beike:

    Hallo Irina!

    Inderdaad, heel spannend allemaal! Ik kan me je "gemengde "gevoelens goed voorstellen. Ik wens je succes met afscheid nemen. Als je een keer in het vliegtuig zit gaat het vast vanzelf. Lekker aan je avontuur beginnen. Ik vind het heel leuk dat je dit reisverslag bij gaat houden en hoop dat je idd een computer vind. Ik wens je een superreis toe en blijf je reisverslag volgen. Heel veel plezier en succes Irina!

    Veel liefs, Beike.

  • 11 Maart 2012 - 14:36

    Iris:

    We wensen jou een fantastische reis toe, succes met de trip ernaar toe. En we hopen dat je heel veel fijne en leerzame ervaringen zult opdoen. Geniet ervan!
    Groetjes Bert, Ria, Moniek en Iris

  • 11 Maart 2012 - 16:28

    Anna:

    Hey nichtje!!

    Ik wens je heel veel plezier op je reis naar Nepal en Thailand! Je hebt vast een fantastische tijd! Succes met de laatste loodjes en ik zal je verhalen volgen!

    xx Anna

  • 11 Maart 2012 - 17:56

    Lysanne:

    Hey Irina! Ik wens je een hele fijne tijd en een goede reis.. Neem alles goed in je op en geniet!! En een beetje spannende reisverslagen graag dan hebben wij hier in 'Holland' ook wat te doen;p Liefs

  • 11 Maart 2012 - 19:25

    Kelly:

    Hey Irina! Ik hoop dat het vliegen (incl. overstappen) meevalt en dat je snel je draai vindt in je gastgezin en het vrijwilligerswerk. En natuurlijk veel leuke ervaringen opdoen, mooie dingen zien/beleven, lekker eten en foto's maken! Ik zal je missen maar zie ernaar uit om je over 8 weken te zien en al je avonturen aan te horen (en foto's te zien). Ook namens Jilles en mijn mama veel plezier en succes toegewenst, maak er een toptijd van Ien! Dikke zoen, X Iet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Irina

Actief sinds 25 Feb. 2012
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 15748

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 08 Mei 2012

Nepal en Thailand

Landen bezocht: